Biuletyn Wsparcia Produktu Bosch Kgv 33600 Gb

Bosch Kgv 33600 GB to wszechstronny, wysokiej jakości produkt wsparcia produktu. Jest wysoce zaawansowanym systemem do zarządzania częściami zamiennymi, który zapewnia użytkownikom dostęp do szerokiego wachlarza usług wsparcia produktu. System umożliwia szybkie znalezienie odpowiednich części zamiennych, a także pomaga w przeprowadzaniu szybkich i skutecznych napraw. Biuletyn wsparcia produktu Bosch Kgv 33600 GB zapewnia użytkownikom szczegółowe informacje na temat części zamiennych, w tym specyfikacje techniczne, instrukcje obsługi i inne ważne informacje. Jest to wysoce wydajny produkt wsparcia, który może pomóc użytkownikom w doskonaleniu swojego sprzętu i zapewnić mu długotrwałą i niezawodną obsługę.

Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Wsparcia Produktu Bosch Kgv 33600 Gb

Elektronarzędzia i Osprzęt Bosch Professional | Bosch Professional

BOSCH PROFESSIONAL HEAVY DUTY STWORZONE, BY UŁATWIĆ TWOJĄ PRACĘ

Bosch Professional. Stworzone, by dać Ci przewagę.

Wiele marek. Jeden system akumulatorowy.

AMPShare – powered by Bosch Professional

KUPUJ ELEKTRONARZĘDZIA BOSCH PROFESSIONAL 18V I ODBIERAJ NAGRODY!

Skorzystaj ze specjalnej promocji
przez aplikację Bosch PRO360
Podnieś wydajność swojej pracy.
Cokolwiek robisz, z osprzętem Bosch zrobisz to lepiejZ inspiracji użytkowników: wytrzymałe narzędzia pomiarowe Bosch Professional.

  • Nowości z elektronarzędzi
  • Osprzęt
PRZEDŁUŻONA GWARANCJA BOSCH

Na elektronarzędzia profesjonalne, akumulatory i ładowarki do użytku komercyjnego otrzymasz do trzech lat gwarancji - wystarczy zarejestrować je na naszej stronie do 4 tygodni od daty zakupu.

Dowiedz się więcej

DEDYKOWANE WSPARCIE DLA FIRM: NASZ ZESPÓŁ WSPIERA TWOJĄ PRACĘ

Podobnie jak nasze elektronarzędzia, jesteśmy nastawieni na klientów: Nasz zespół Key User Managerów (KUM) oferuje takie usługi jak Full Service czy Leasing, a także wsparcie w doborze elektronarzędzi i osprzętu do celów budowlanych, przemysłowych i produkcyjnych dla dużych i średnich firm.

Szukasz konkretnego modelu? Wpisz jego nazwę lub numer katalogowy.

INFORMACJA O PRODUKTACH

Pytania dotyczące Elektronarzędzi, narzędzi pomiarowych i osprzętu Bosch Professional.

Pon. - Pt. :8. 30 – 16. 30

*koszt połączenia wg taryfy lokalnej

INFOLINIA SERWISOWA

Pytania dotyczące napraw, serwisu elektronarzędzi oraz części zamiennych do elektronarzędzi Bosch Professional.

Pytania i odpowiedzi

Tutaj uzyskasz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące naszych usług serwisowych.

Opinia o naszej stronie internetowej

Gazowe kotły kondensacyjne

Condens GC9000iW

Rewolucyjny design (szklany front z dotykowym i intuicyjnym panelem sterowania)

  • Zakres mocy: 2, 9 - 49, 9 kW
  • Klasa energetyczna A (klasa A+ z regulatorem CW400 lub z zestawem regulatora EasyControl CT200)
  • Wysoka sprawność w trakcie wieloletniej eksploatacji (10 lat gwarancji na nierdzewny wymiennik ciepła)
  • Wiszący

Rewolucyjny design

Urządzenia wyróżnia ich niezwykle innowacyjny design, front wykonany ze specjalnie wzmacnianego szkła hartowanego w kolorze białym lub czarnym, zaokrąglone narożniki obudowy.

Obudowa w kolorze białym lub czarnym

Gazowe wiszące kotły kondensacyjne Condens GC9000iW to dwa modele o mocach nominalnych 20 i 30 kW dostępne z obudową frontową w kolorze białym i czarnym oraz dwa modele o mocach nominalnych 40 i 50 kW z obudową frontową w kolorze białym.

Najwyższa jakość marki Bosch

Urządzenia cechuje najwyższa jakość zastosowanych materiałów, solidna konstrukcja i restrykcyjna kontrola jakości.

Intuicyjna obsługa

Niezwykle łatwą i intuicyjną obsługę kotła zapewnia dotykowy panel sterowania wyposażony w czytelny ciekłokrystaliczny wyświetlacz LCD.

Wysoka efektywność energetyczna

Pomimo wysokich mocy nominalnych, od 20 do nawet 50 kW, Condens 9000iW mogą komfortowo, efektywnie i oszczędnie zasilać przez cały rok zarówno duże systemy grzewcze, jak i instalacje w niewielkich domach, apartamentach i mieszkaniach.

Dłuższa żywotność kotła

Automatyka sterująca, odpowiednia budowa wymiennika ciepła i zwężka Venturiego umożliwiają pracę Condens 9000i w szerokim zakresie modulacji mocy, nawet 1:10, dopasowując się do aktualnego zapotrzebowania instalacji grzewczej na ciepło.

Mobilne sterowanie

Kotłem można zdalnie sterować przez internet za pomocą smartfona lub tabletu. Urządzenie wyposażone jest w odpowiednie okablowanie i porty do instalacji specjalnie dedykowanego modułu internetowego MB LANi, stanowiącego wyposażenie opcjonalne. Bezpłatna aplikacja EasyRemote do mobilnego zarządzania systemem grzewczym dostępna jest na urządzenia pracujące w systemach Android lub iOS.

10 lat gwarancji na wymiennik ciepła

Niezależnie od warunków gwarancji określonych w dokumentach gwarancyjnych, dla urządzeń Condens GC9000iW oraz Condens GC9000iWM firma Robert Bosch Sp. z o. o. udziela 10 letniej gwarancji na aluminiowo-krzemowy blok kotła.

Łatwa instalacja i konserwacja

Nowoczesny design. Fronty ze szkła tytanowego w kolorach białym lub czarnym. Dotykowy panel sterowania z wyświetlaczem tekstowym. Intuicyjna obsługa dzięki prostej strukturze menu i komunikatom w języku polskim. Moce od 20 do 50 kW, szeroki zakres modulacji nawet 1:10. Pobór mocy w trybie czuwania poniżej 1, 5 W. Naczynie przeponowe 14 l. Możliwość zabudowy regulatora w kotle.

Dane techniczne i dokumenty

Typ produktu

GC9000iW 20 E 23

Klasa efektywności energetycznej

Etykieta efektywności energetycznej

Pobierz

Znamionowa moc cieplna

19 kW

Sezon. efektywność energ. ogrzew. pomieszczeń

94%

A

Instrukcja montażu

Instrukcja obsługi

Prospekty reklamowe

Prospekty reklamowe (wersja skrócona)

Numer katalogowy

7736701278

Polecane urządzenia współpracujące

Regulatory pogodowe

CW400

Znajdź Autoryzowanego Partnera w Twojej okolicy

Szukasz urządzenia najlepszego dla siebie? Skontaktuj się ze sprawdzonym profesjonalistą.

Oferujemy użytkownikom przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej (trzy lata zamiast dwóch). 

Link do rejestracji w serwisie MyBosch w celu przedłużenia gwarancji elektronarzędzi Bosch linii zielonej: MyBosch-tools. com 

Można używać dowolnej przeglądarki. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki. Od października 2018 roku ze względów bezpieczeństwa wykluczyliśmy z użytkowania bardzo stare wersje przeglądarek (z lat 2010–2014). Oznacza to, że przy użyciu poniższych wersji przeglądarek dostęp do serwisu będzie niemożliwy:

• Internet Explorer <=8
• Android < 4. 4
• Safari < 

MyBosch oferuje użytkownikom przedłużoną gwarancję – trzy lata zamiast dwóch – na nowo zakupione elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej. 

W oknie logowania lub rejestracji istnieje możliwość zresetowania hasła za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła”. 

Najprawdopodobniej wiadomość e-mail z linkiem zawierającym potwierdzenie została automatycznie przeniesiona do folderu ze spamem. Prosimy sprawdzić folder ze spamem.
Jeśli nie można znaleźć wiadomości e-mail w folderze ze spamem, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby korzystać z serwisu MyBosch i przedłużyć gwarancję, należy się zarejestrować. 

Należy zalogować się w serwisie MyBosch. W części „Konto i dane osobowe” można usunąć konto w serwisie MyBosch. Należy jednak pamiętać, że w przypadku aktualnego przedłużenia gwarancji konta w serwisie MyBosch nie będzie można usunąć. 

Podczas rejestracji należy podać poprawny adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie można nazwę użytkownika. 

Ze względu na to, że chcemy zagwarantować użytkownikowi szybkie wykonanie naprawy, serwis MyBosch jest oferowany tylko w krajach, które posiadają własny Serwis Centralny. Niestety nie w każdym kraju istnieje Serwis Centralny Bosch. Wyjątek stanowią Irlandia (użytkownicy mogą zarejestrować się w Wielkiej Brytanii) oraz Luksemburg (użytkownicy mogą zarejestrować się we Francji lub Niemczech)

Tak, jeśli podasz swój numer telefonu, będziemy mogli szybciej się z Tobą skontaktować w razie pytań (delete the bracket) dotyczących naprawy lub udziału w promocjach.

Swoją opinię oraz propozycje udoskonalenia serwisu można przekazać za pośrednictwem formularza kontaktowego w serwisie MyBosch.

Zwykle problem polega na tym, że użytkownik ma konto w serwisie MyBosch, ale nie posiada Bosch ID. Od pewnego czasu do zalogowania w serwisie MyBosch wymagany jest także Bosch ID. Dzięki niemu można się zalogować do wszystkich aplikacji Bosch, używając tych samych danych. Aby otrzymać Bosch ID, trzeba zarejestrować się ponownie. Nacisnąć przycisk „Zarejestruj” w serwisie MyBosch i zarejestrować się za pomocą tego samego adresu e-mail, który jest używany do konta MyBosch. Jest to ważne dla scalenia danych (przedłużenie gwarancji itp. ). Po zarejestrowaniu się celem uzyskania Bosch ID użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link można zalogować się do MyBosch, używając swoich danych. 

Po zalogowaniu się należy kliknąć „Moje konto MyBosch”, otworzy się strona: „Moje dane osobowe”. Tutaj możesz zmienić wszystkie ustawienia. Pamiętaj o konieczności zapisania wprowadzonych zmian.

Tak. W części "Moje konto MyBosch" można ręcznie zmienić adres e-mail. 

Można zarejestrować także urządzenia innych producentów. Jednak przedłużona gwarancja, informacje i usługi są dostępne tylko dla elektronarzędzi, narzędzi ogrodowych i przyrządów pomiarowych Bosch linii zielonej. 

Nie. W serwisie MyBosch można zarejestrować tylko urządzenia Bosch linii zielonej w celu przedłużenia gwarancji. Można jednak dodać inne urządzenia w swoim wirtualnym warsztacie.
Urządzenia Bosch linii niebieskiej dla profesjonalistów można zarejestrować na stronie:

https://www. com/pl/pl/uslugi/gwarancja/

Nie. Części zamienne pasujące do Twoich narzędzi można znaleźć w sklepie internetowym z częściami zamiennymi na stronie: Bosch-diy. com w części Serwis. 

Nie, w serwisie MyBosch nie ma możliwości kupowania narzędzi i materiałów. 

W przypadku pytań dotyczących urządzenia należy skontaktować z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii albo zwrócić się bezpośrednio do wybranego dystrybutora.

W części „Moje narzędzia” można usunąć dane narzędzie za pośrednictwem opcji „Edytuj stronę”. Jeśli urządzenie z przedłużoną gwarancją zostało przypadkowo usunięte, nadal można znaleźć wszystkie istotne informacje dotyczące przedłużenia gwarancji w części „Przedłużenie gwarancji”

Niektóre kategorie produktów (np. odkurzacze, opalarki) nie mają numeru seryjnego w zwykłym miejscu (na etykiecie produktu). W przypadku tych kategorii produktów podanie numeru seryjnego w celu przedłużenia gwarancji nie jest wymagane.
Jeżeli jednak zdarzyło Ci się kupić produkt Bosch linii zielonej bez podanego numeru seryjnego, prosimy o kontakt się z naszą infolinią.

Prosimy sprawdzić, czy zamiast cyfry 0 (zero) nie została omyłkowo wprowadzona duża litera O. Numer seryjny ma zazwyczaj 9 znaków i składa się wyłącznie z cyfr i liter. Jeżeli nadal nie udaje się wprowadzić numeru seryjnego, prosimy o kontakt z infolinią 

Tak, narzędzia używane do celów reklamowych oraz narzędzia kupione za granicą także można zarejestrować w serwisie MyBosch. 

3-letnia gwarancja jest przenoszona z wymienionego narzędzia na nowe narzędzie zastępcze. Użytkownik musi w związku z tym zmienić numer seryjny na numer otrzymanego narzędzia zastępczego.

Z naszą pomocą techniczną można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, dostępny w serwisie MyBosch w części „Serwis” lub poprzez infolinię 

W razie pytań dotyczących elektronarzędzi Bosch należy skontaktować się z infolinią

W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z naszą infolinią. 

Regulamin znajduje się na stronie internetowej MyBosch oraz na stronie Bosch-diy. com w części MyBosch. Adres wydawniczy oraz politykę prywatności można znaleźć w stopce strony internetowej MyBosch. 

Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”. Należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”, wybrać zarejestrowane urządzenie i przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Otworzy się automatycznie w postaci pliku PDF, który można wydrukować.

Zarejestrować można wszystkie elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.

Te produkty nie są objęte przedłużoną gwarancją. 

Narzędzia należy zarejestrować w ciągu maksymalnie 4 tygodnie od daty zakupu. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na dowodzie zakupu.

Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”, gdzie należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”. Klikając dane urządzenie, można przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Dokument PDF otworzy się automatycznie i można wydrukować certyfikat gwarancji. 

Nie warto się przejmować, jeżeli niepoprawna jest tylko nazwa urządzenia, a numer katalogowy narzędzia i numer seryjny się zgadzają, ponieważ w takim przypadku certyfikat zachowuje swoją ważność. Natomiast gdy niepoprawny jest numer katalogowy i/lub numer seryjny, prosimy o kontakt z infolinią

Tak, przedłużenie gwarancji na urządzenie jest możliwe. Wystarczy dodać skan/zdjęcie potwierdzenia wygranej/udziału w promocji zamiast dowodu zakupu. Posłuży ono jako zastępczy dowód zakupu. 

Prawdopodobnie wystąpił problem techniczny. Prosimy skontaktować się z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii.

Urządzenie nie występuje w naszej bazie danych. Jesteśmy w stanie prześledzić każdą nieudaną próbę rejestracji (e-mail, numer katalogowy narzędzia, data). Użytkownik otrzymuje od nas wiadomość e-mail, gdy tylko będzie możliwe zarejestrowanie narzędzia w celu przedłużenia gwarancji. W takim przypadku można zarejestrować urządzenie także po upływie czterech tygodni przewidzianych na rejestrację.

Aby zagwarantować bezpieczeństwo procesu rejestracji w celu przedłużenia gwarancji, potrzebujemy od użytkownika określonych informacji. Dane dotyczące produktu są istotne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić szczegółową identyfikację urządzenia. Dane osobowe są potrzebne do przypisania zarejestrowanego urządzenia do konkretnej osoby. Jest to konieczne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić wykrywanie nadużyć związanych z informacjami produktowymi przez strony trzecie.

Dane osobowe nie są wykorzystywane do celów marketingowych bez zgody użytkownika.

W razie pytań dotyczących uzyskanych informacji można skontaktować się z naszą infolinią.

Tak, wyrażenie zgody marketingowej jest obowiązkowe w przypadku przedłużenia gwarancji. 

Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila (newsletter). 

Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila. Nie kontaktujemy się z użytkownikami telefonicznie. Jedynie w wyjątkowych przypadkach, które zdarzają się sporadycznie, kontaktujemy się z użytkownikiem telefonicznie, jeżeli podał on swój numer telefonu. Mamy jednak także prawo kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem tradycyjnej poczty oraz powiadomień push.

Tak, zgodę marketingową można w każdej chwili wycofać, wysyłając nam wniosek e-mailem lub korzystając z funkcji „Unsubscribe / Wypisz” w newsletterze. 

Biuletyn Wsparcia Produktu Bosch Kgv 33600 Gb

Bezpośredni link do pobrania Biuletyn Wsparcia Produktu Bosch Kgv 33600 Gb

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Biuletyn Wsparcia Produktu Bosch Kgv 33600 Gb